- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe prawnicze, wpis na listę radców prawnych,
- dobra znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office, program LEX,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Wymagania dodatkowe:
- preferowane minimum dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego, w tym doświadczenie w obsłudze prawnej w zakresie umów o roboty budowlane, gospodarki komunalnej, planowania i zagospodarowania przestrzennego,
- znajomość: kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy
o pracownikach samorządowych, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o utrzymaniu czystości
i porządku w gminie, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
- umiejętność pracy w zespole,
- systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- opiniowanie pod względem prawnym projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Burmistrza,
- obsługa prawna Rady Miasta i Urzędu,
- występowanie w charakterze pełnomocnika Gminy w postępowaniu sądowym, administracyjnym
oraz przed innymi organami orzekającymi, - udzielanie referatom opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa,
- opiniowanie wzorów i projektów decyzji administracyjnych w sprawach skomplikowanych,
- opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych,
- uczestniczenie w prowadzonych przez Urząd rokowaniach.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo,
- oferowane wynagrodzenie w przedziale: 7 000,00 zł – 9 000,00 zł brutto. Ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji. W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek funkcyjny, dodatek stażowy,
- godziny pracy: poniedziałek od 9.00 do 17.00, wtorek-piątek od 7.30 do 15.30,
- obsługa sprzętu komputerowego i biurowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie),
- na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej.
- Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i wpis na listę radców prawnych.
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej,
- oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1282),
jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Pruszcz Gdański lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Radcy prawnego, w terminie
do dnia 30 czerwca 2021 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta Pruszcz Gdański po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane
w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miasta przez okres 7 dni od dnia upowszechnienia informacji
o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów.
Urząd Miasta nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie okresu 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim w maju
2021 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Pruszcza Gdańskiego z siedzibą w Pruszczu Gdańskim,
przy ul. Grunwaldzkiej 20, który reprezentuje Gminę Miejską Pruszcz Gdański i jest kierownikiem Urzędu Miasta Pruszcz Gdański. - Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Krzysztofa Pukaczewskiego, z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem e-mail iod@pruszcz-gdanski.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na poszczególne stanowiska pracy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. b) RODO.
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Komisja rekrutacyjna oraz mogą być podmioty świadczące
dla Administratora usługi pocztowe, prawne oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych. - Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: w przypadku kandydatów którzy nie zostali przyjęci w procesie rekrutacji
– przez okres 7 od dnia zakończenia rekrutacji, w przypadku kandydatów którzy zostali zatrudnieni – przez okres przewidziany
w Instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. - Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W przypadku gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz obowiązujących regulacji wewnętrznych (Zarządzenie Nr 635/2017 Burmistrza Pruszcza Gdańskiego). Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uwzględnienia Pana/i kandydatury w procesie rekruta.