Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa prawna Klientów Kancelarii.
Wymagania podstawowe:
- bardzo dobra znajomość prawa cywilnego i procedury cywilnej;
- umiejętność formułowania argumentacji prawnej;
- umiejętność rozwiązywania kazusów z różnych dziedzin prawa;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, dobra organizacja pracy.
Dodatkowe atuty:
- znajomość prawa kontraktów;
- znajomość prawa budowlanego;
- znajomość prawa administracyjnego;
- znajomość prawa zamówień publicznych.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego;
- wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji;
- bardzo dobre warunki pracy;
- praca w przyjaznej atmosferze.
CV prosimy przesyłać do dnia 31 marca 2023 roku na adres e-mail: rmicewicz@micewicz-kloda.pl
Prosimy o umieszczenie na dokumentach poniższego oświadczenia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, przez administratora danych, tj. Kancelarię Radcy Prawnego Radosława Micewicza-Kłodę, 80-377 Gdańsk, ul. Bora Komorowskiego 86A/2, w celu realizacji procesu rekrutacji.