#smartradca – Sprawozdanie

W dniu 22.06 w budynku Olivia Star oraz online odbyła się kolejna edycja organizowanego przez Komisję Promocji i Marketingu cyklu #smartradca – tym razem pod hasłem “Jak możemy działać sprawniej i bardziej widocznie?”. W gościnnych przestrzeniach najwyższego piętra Trójmiasta członkowie Izby mieli okazję do rozmów i wymiany myśli, które inspirowane były ciekawymi wystąpieniami czwórki prelegentów.

Krzysztof Ogorzałek reprezentujący rodzinną firmę mecenas.it zwrócił uwagę obecnych na aspekty cyberbezpieczeństwa. Dowiedzieli się między innymi w jaki sposób pracować w pociągu czy kawiarni, a także tworzyć trudne do złamania hasła. W odpowiedzi na pytania uczestników pojawiło się sporo cennych i niewymagających technicznej wiedzy sztuczek.

Wojciech Wołoszyk z IURIDICO wypunktował tak częste w naszej branży posługiwanie się niezrozumiałym żargonem, a motywem przewodnim jego wystąpienia było uproszczenie języka i prawniczej komunikacji. Prócz zestawu przydatnych narzędzi i praktyk podzielił się także doświadczeniem związanym z tłumaczeniem prawniczym między innymi dla instytucji unijnych.

Piotr Ananicz z Wariacja – autor między innymi ostatniego filmu świątecznego Izby – podpowiedział uczestnikom właśnie w zakresie tworzenia własnych nagrań. O czym pomyśleć przy oświetleniu, kadrowaniu czy zadbaniu i dobry jakościowo dźwięk – a także jak zadbać o wygląd. Dzięki wystąpieniu uczestnicy #smartradca pewniej poczują się przed kamerą, a co więcej – będą w stanie samodzielnie ją najkorzystniej ustawić.

Jako ostatnia wystąpiła Anna Lewandowska – członkini Komisji Promocji i Marketingu przeprowadziła warsztat z zakresu pierwszej pomocy. Pozwolił on nie tylko na nabycie lub odświeżenie wiedzy z tego zakresu, ale także zintegrowanie uczestników. Na koniec zostali oni oprowadzeni po najwyższych piętrach przez mecenasa Bogusława Wieczorka.

Spotkanie poprowadził r.pr. Tomasz Palak – Przewodniczący Komisji. Nagrania wystąpień pojawią się wkrótce, a kolejne edycje #smartradca już w wakacje i we wrześniu. Zapraszamy!