Spotkanie on line przy winie z sommelierem

Komisja ds. Kultury serdecznie zaprasza radców prawnych i aplikantów, wraz z osobami towarzyszącymi do wspólnego, miłego i ciekawego spędzenia piątkowego wieczoru na rozmowie o winie i jego degustacji.

Spotkanie odbędzie się w dniu 12 lutego o godz 19:30 w  formule on-line i  poprowadzi je sommelier Pan Wojciech Tomaczak.

W czasie spotkania Pan Wojciech wprowadzi nas w magiczny świat win. Opowie o historii wina od czasów starożytnych do obecnych, o tym jak kształtowała się kultura picia wina na przestrzeni wieków, skąd wino pochodzi i jakie są jego rodzaje, barwy i zapachy. Poznamy wiele praktycznych informacji związanych z winem, jak serwować wino, jak je przechowywać, a także zostaną obalone niektóre mity z winem związane.

Warto dodać, że Pan Wojciech Tomczak od lat jest pasjonatem wina, ukończył kursy  winiarskie w prestiżowej londyńskiej szkole WSET, zaś praktykę zdobywał m. innymi pod okiem head sommoliera w 2*michelin restauracji Launceston Place w Kensnington w Londynie, pracował w hotelach sieci Hilton; w Claridges w Mayfair a także jako head somolierem na statkach wycieczkowych ( Silversea ).

W czasie spotkania będziemy degustować wina, odkrywać ich uroki, kierując się wskazówkami Pana Wojciecha. Każda zainteresowana osoba otrzyma zestaw degustacyjny składający się z 4 butelek wina (po 100 ml każda) różnego rodzaju i pochodzenia (z Nowej Zelandii, Ameryki Południowej, Europy i Australii).

Zainteresowane osoby proszone są o uiszczenie na rachunek OIRP w Gdańsku  89 1090 1098 0000 0001 3533 8193  opłaty w wysokości  10 PLN  za uczestniczenie w spotkaniu i przesłanie potwierdzenia przelewu na adres mailowy radca.kultura@oirp.gda.pl z tytułem OSTATKI  najpóźniej do godz 19 w dniu  8 lutego.   Jednocześnie uprzejmie prosimy o wskazanie w treści maila czy i ile zestawów degustacyjnych chcą Państwo otrzymać. Informacja ta nie stanowi żadnego zobowiązania do zakupu zestawu degustacyjnego jednak pomoże nam określić wykonawcy ile zestawów orientacyjnie powinien przygotować. Możliwe jest uczestniczenie w spotkaniu bez konieczności zakupu zestawu degustacyjnego.

Zestaw 4 win (po 100 ml) kosztuje 70 zł i obejmuje koszt dostawy zestawu do Państwa domu, przy czym opłata ta będzie poniesiona przez Państwa bezpośrednio na rzecz wykonawcy.

Organizacja spotkania wygląda następująco

  1. Do dnia 8 lutego wpłata 10 zł za uczestniczenie w spotkaniu oraz przesłanie potwierdzenia wpłaty na adres mailowy Komisji Kultury, wraz ze wskazaniem ilości zamawianych zestawów, bądź informacji że nie są Państwo zainteresowani zestawem degustacyjnym
  2. 9 lutego mail zwrotny z Komisji Kultury ze wskazaniem kontaktu do  Wykonawcy, któremu należy zgłosić ilość zamawianych zestawów oraz umówić się co do zapłaty za zestawy oraz ich odbioru (dowóz przez kuriera). WAŻNA INFOMRCJA od Wykonawcy – zgłoszenia się do Wykonawcy należy dokonać najpóźniej w środę 10 lutego. W przypadku późniejszego zgłoszenia mogą być problemy z dostarczeniem zestawu degustacyjnego
  3. Najpóźniej w dniu spotkania Wykonawca prześle Państwu Linki aktywacyjne do platformy JITSI, na której odbędzie się spotkanie
  4. Początek Spotkania o godz 19.30
  5. Spotkanie przewidziane jest na ok. 2 h.

Liczymy na to, że tego rodzaju inicjatywa spotka się z Państwa zainteresowaniem i będziemy mogli spędzić razem ciekawy wieczór w dobrym towarzystwie i przy dobrym winie.

Komisja ds. Kultury

Joanna Friedrich-Sarad, Dorota Chylińska, Marta Małysa, Anna Szarmach