- Wykształcenie wyższe prawnicze,
- Rozpoczęta aplikacja radcowska I / II rok.
- Min 2-letnie doświadczenie w obsłudze podmiotów gospodarczych,
- Doskonała znajomość KC,KPC,KSH,KP, KPA, PPSA,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę na dokumentach
- Samodzielność w działaniu oraz asertywność,
- Doskonała umiejętność komunikacji,
- Odpowiedzialność za powierzone zadania,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- Umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków
- Przygotowywanie oraz weryfikacja dokumentacji handlowej oraz nadzór nad zgodnością procesu zawierania umów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- Nadzór i prowadzenie postępowań sądowych, egzekucyjnych, upadłościowych, administracyjnych i innych,
- Obsługa korporacyjna grupy kapitałowej, w tym przygotowywanie protokołów, uchwał, wniosków do KRS,
- Przygotowywanie opinii prawnych oraz rozwiązań prawnych niezbędnych z punktu widzenia profilu działalności Grupy Progres,
- Udzielanie porad prawnych oraz bieżące wsparcie oddziałów oraz centrum usług wspólnych,
- Opiniowanie dokumentów pod względem formalno-prawnym,
- Udział w negocjacjach,
- Bieżące monitorowanie zmian w prawie,
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników i współpracowników,
- Redagowanie pism urzędowych i przedprocesowych.
Oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
Stałe zatrudnienie,
Wsparcie radcy prawnego,
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w zespole,
Partnerską współpracę nastawioną na wspólny rozwój,
Niekorporacyjną kulturę pracy
Kafeteryjny system benefitów pozapłacowych (w tym
Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe),
Atrakcyjną lokalizację, przy samej SKM (biurowiec Alchemia).
Data ważności oferty: 20 lipca
Adres do wysyłania CV: Jacek.Grzywa@grupaprogres.pl