Praca

30 marca 2018

Pracownik Sekretariatu Kancelarii

Stanowisko: Pracownik Sekretariatu Kancelarii

Szanowni Państwo,

poszukujemy na zastępstwo na okres półtoraroczny do współpracy z Kancelarią Radców Prawnych i Adwokatów Koprowski Gąsior Gierzyńska Ludwichowska w Gdańsku (www.kancelaria-kgg.pl) pracownika sekretariatu.

Opis stanowiska:

Zakres obowiązków obejmuje:

  • bieżąca obsługa administracyjna biura (m.in. obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dziennika korespondencji, sporządzanie kopii akt i dokumentów, przygotowanie korespondencji do wysyłki) 
  • organizacja i obsługa spotkań radców prawnych i adwokatów
  • wsparcie radców prawnych i adwokatów w codziennej pracy
  • sporządzanie prostych pism i wniosków
  • przygotowanie dokumentów księgowych
  • kontakt z sądami, urzędami i klientami kancelarii
  • ewidencjonowanie i koordynowanie obiegu dokumentów w kancelarii
  • praca w godzinach 9 – 17

Wymagania:

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych, pakietu MS Office i Outlook
  • znajomość języka angielskiego
  • dobra organizacja pracy i samodzielność
  • rzetelność i solidność w wykonywaniu obowiązków
  • wysoka kultura osobista
  • miła aparycja

Oferujemy:

  • pracę w kancelarii o ugruntowanej pozycji na rynku w bardzo przyjaznej atmosferze
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • forma współpracy do ustalenia
  • szkolenia
  • atrakcyjne wynagrodzenie

Wymagane dokumenty:

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: kancelariakgg@wp.pl

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Kancelarie Radców Prawnych i Adwokatów Koprowski Gąsior Gierzyńska Ludwichowska z siedzibą w Gdańsku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Poprzednia oferta
Następna oferta
Content