Praca

18 września 2019

Asystent prawny

Kancelaria prawna w Gdańsku zajmująca się obsługą podmiotów gospodarczych przede wszystkim z branży budowlanej oraz prowadzeniem sporów cywilnych, poszukuje Kandydata/Kandydatki na stanowisko asystenta prawnego/asystentki prawnej,  do którego/której obowiązków będzie należało w szczególności:

  1. bieżąca obsługa sekretariatu Kancelarii, w tym:
  • poczty tradycyjnej – przychodzącej oraz wychodzącej;
  • poczty elektronicznej – przychodzącej oraz wychodzącej;
  • kompletowanie pism procesowych;
  • prowadzenie oraz kontrolowanie kalendarza Kancelarii poprzez wprowadzanie terminów rozpraw, terminów pism procesowych;
  • kontakt telefoniczny z Sądami w celu ustalenia bieżącego etapu spraw sądowych;
  • kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z Klientami Kancelarii;
  1. sporządzanie prostych pism procesowych;
  2. sporządzanie prostych pism pozasądowych.
  3. w przypadku posiadania statusu aplikanta radcowskiego lub jego nabycia w trakcie pracy w Kancelarii, również:
  • pomoc prawna i doradztwo prawne; • analiza i weryfikacja dokumentacji;
  • sporządzanie oraz opiniowanie umów gospodarczych,
  • przygotowywanie projektów wszelkich pism w zakresie świadczonych usług;
  • występowanie przed sądami powszechnymi.

 

Od Kandydata/Kandydatki na powyższe stanowisko oczekujemy:

  1. statusu studenta wyższych studiów na kierunku prawo lub statusu aplikanta radcowskiego;
  2. zainteresowania oraz znajomości prawa gospodarczego przede wszystkim prawa budowlanego;
  3. sumienności, rzetelności oraz podzielności uwagi;
  4. umiejętności organizacji pracy – własnego stanowiska pracy;
  5. znajomości oraz umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office;
  6. umiejętność obsługi platform prawniczych LEX oraz LEGALIS;
  7. prawa jazdy kategorii B;
  8. mile widziane doświadczenia na tożsamym stanowisku pracy;
  9. mile widziany również status aplikanta radcowskiego lub plany związane z rozpoczęciem aplikacji radcowskiej od stycznia 2020 roku.

 

W ramach stanowiska oferujemy:

  1. atrakcyjne zasady współpracy;
  2. możliwość rozszerzenie posiadanej wiedzy oraz nabranie doświadczenia;
  3. optymalne oraz stabilne miejsce pracy, wraz z możliwością dalszego rozwoju;
  4. przyjazną atmosferę w Zespole.

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie na adres e-mail rekrutacja@kancelariaadfinem.pl – w tytule prosimy wskazać ,,ASYSTENT/ASYSTENTKA”:

  1. C.V. ze zdjęciem;
  2. List motywacyjny – podanie;
  3. Oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. d. Oświadczenie ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

 

Po zapoznaniu się z przesłanymi zgłoszeniami skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Poprzednia oferta
Następna oferta
Content